NORMES DE 6è

NORMES COM TREBALLEM MILLOR? QUÈ HEM DE FER PER ESTAR TOTS BÉ ? COM HO FAREM PER APRENDRE? COM DEIXAREM LA NOSTRA EMPREMTA? QUÈ FARÉ PER FER FELIÇ ALS ALTRES?

1. Ens agrada treballar contents, Somrient i sent amables.

2. Treballem millor amb el to de veu adequat a cada moment.

3. Participant força.

4. Parant atenció al mestre o company que parla en públic.

5. Aixecant la mà i respectant el torn de paraula.

6. Provant de treballar amb tothom i aprenent dels meus companys/es.

7. Intentant resoldre els nostres conflictes o sabent demanar ajuda.

8. Estant atent quan algú necessiti ajuda ,compartint, fent bones accions...

9. Utilitzant les paraules màgiques com: gràcies, felicitats, si us plau, de res, fins demà, perdó, bon dia, bona tarda, adéu, bon cap de setmana, hola, fins aviat,...

10. Ajudant i col•laborant perquè la classe estigui en ordre.

11. Tenint cura de la meva escola perquè és un dels meus tresors

12. Portant el meu material.

13. Equivocant-me i aprenent dels meus errors.

14. Organitzant-me el meu temps lliure.

15. Treballant tant com pugui.

16. Respectant-nos.